Hvilken event drejer det sig om:

Det burde ikke være svært at komme i kontakt med os – vi har lang åbningstid fra 9 – 21 alle ugens dage og svarer som regel også telefonen uden for disse tider. Vi har lært at hvis man vil servicere kunder, så må man være der nogen kunderne har brug for os, og derfor er vi her endnu – selvom vi startede for mere end 20 år siden.

Kontakt i gamle dage

Det var dengang – i år 2000 – ja det er kun lige få år siden – hvor de fleste henvendelser kom via denne formular eller en noget lignende. Og før internettet brugte vi telefonen men der var det besværligt, for den stod kun et sted og ringede man så retur var det ike altid folk var hjemme – det gør de ikke i dag – nu bruger alle mobiltelefonen og sådan er det, vi kan ikke stoppe udviklingen men indrette os efter den.

Er kontaktfladen så blevet blevet større? Næppe; men den er blevet hurtigere. Langt hurtigere, men kold. I stedet for en udfyldt kontaktformular eller et telefon- opkald – får vi ofte kun en SMS og så er den personlige kontakt helt væk– det er bare en ordre, en ordre vi udfører som vi altid har gjort – til fuld tilfredshed

Hvad bli’r det næste

Hvad bliver den næste kontaktform. Er det et telefonnummer der går direkte online med os ligesom med FaceTime eller Zoom og hvor alle eller næsten alle spørgsmål kan blive stillet og besvaret med det samme.

Man sagde i gamle dage, tjae man siger det faktisk stadig at den korteste afstand mellem 2 mennesker er et smil – det kan man desværre ikke her lige pt – men jeg er sikker på det kommer snart igen.